System zgłaszania nieprawidłowości w SZPZLO Warszawa-Ochota
System zgłaszania funkcjonuje na podstawie przepisów dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Procedura zgłaszania nieprawidłowości w SZPZLO Warszawa-Ochota została wprowadzona zarządzeniem Dyrektora nr 135/2024 z dnia 9 września 2024 roku.
Pełna treść procedury i zarządzenia znajduje się pod linkiem: Procedura i Zarządzenie.
W SZPZLO Warszawa-Ochota dla rozpatrywania nieprawidłowości powołano Koordynatora ds. Zgodności
Dane kontaktowe: Koordynator ds. zgodności
ul. Szczęśliwicka 36
02-353 Warszawa
Woj. Mazowieckie, Polska
e-mail: naruszenia@szpzlo-ochota.pl
Przyjęte możliwe kanały zgłaszania nieprawidłowości :
1. Poczta elektroniczna na adres Koordynatora ds. Zgodności - naruszenia@szpzlo-ochota.pl
2. Pisemnie na adres j.w. Koordynatora ds. zgodności.