Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) SZPZLO Warszawa-Ochota uwzględniania przestrzeganie interesu społecznego i kwestii ochrony środowiska w ramach podejmowanych działań, przy jednoczesnym zwiększaniu wartości, umacnianiu reputacji, rozwoju nowych usług, a także usprawnianiu relacji z interesariuszami.
Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu w SZPZLO Warszawa-Ochota realizowana jest w trzech głównych filarach:
I.Odpowiedzialność Społeczna – tworzenie wartości korzystnych dla otoczenia społecznego.
Działalność SZPZLO Warszawa-Ochota cechuje poszanowanie kapitału intelektualnego
i różnorodności, przestrzeganie praw człowieka, w tym swobody wypowiedzi i wolności zrzeszania się. SZPZLO Warszawa-Ochota przyczynia się do tworzenia nowych miejsc pracy.
Obszar strategii:
II.Odpowiedzialność Środowiskowa - tworzenie wartości korzystnych dla środowiska naturalnego.
SZPZLO Warszawa-Ochota dąży do stałego ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko poprzez stosowanie certyfikowanego systemu zarządzania środowiskiem wg normy PN - EN ISO 14001:2015, jako jeden z elementów Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie jakością wg norm ISO 9001 oraz zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy wg norm PN ISO 45001:2018.
Obszar strategii:
III.Odpowiedzialność Biznesowa – tworzenie wartości korzystnych ekonomicznie i gospodarczo.
SZPZLO Warszawa-Ochota przykłada wagę do zarządzania relacjami z otoczeniem w sposób przewidywalny, zgodny z zasadami etyki, z zachowaniem transparentności oraz partnerstwa zgodnie z normą ISO 37001:2017-05. SZPZLO Warszawa-Ochota inicjuje działania zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa w sektorze świadczeń zdrowotnych, w sposób odpowiedzialny wobec społeczeństwa i środowiska.
Obszar strategii: