Z jakich funkcji możesz korzystać, mając dostęp do Portalu Pacjenta?
Rezerwacja, odwołanie oraz przekładanie wizyty
Zamawianie i odnawianie recept
Kalendarz wizyt
Ustawienia powiadomień mailowych o nadchodzących wizytach
Historia zrealizowanych konsultacji i badań
Korzystając z Portalu Pacjenta, nie ma konieczności kontaktowania się z przychodnią osobiście ani też telefonicznie. Za każdym razem, kiedy chcesz umówić się do lekarza – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - możesz samodzielnie przez internet sprawdzić dostępne terminy u lekarza POZ, pediatry a także wybranego specjalisty i zapisać się na wizytę.
W kolejnych etapach rozwoju portalu będziemy dodawać nowe atrakcyjne funkcje ułatwiające korzystanie z usług medycznych naszych przychodni.
Jak utworzyć konto?
Każdy, pacjent który chce korzystać z usług przychodni może założyć konto na Portalu Pacjenta, podając numer PESEL oraz adres e-mail na stronie rejestracji